Mostrar el registro sencillo del ítem
Serie N° 51: Los Videojuegos y el desarrollo de competencias de información.
dc.contributor.author | Bustos Naulin, Francisco | |
dc.contributor.author | Guzmán Seguel, José | |
dc.date.accessioned | 2019-08-22T16:12:36Z | |
dc.date.available | 2019-08-22T16:12:36Z | |
dc.date.issued | 2009-12 | |
dc.identifier.issn | 0718-1701 | |
dc.identifier.uri | http://repositorio.utem.cl/handle/30081993/829 | |
dc.description | 44 pag. | es |
dc.description.abstract | Review of definitions, examples and technological development of videogames, as they relate to libraries and education. It is analysed the application of two classification schemes commonly used in libraries to their description. It documents the contribution of videogames to the development of information skills. | es |
dc.language.iso | es | es |
dc.publisher | Departamento de Gestión de Información de la Universidad Tecnológica Metropolitana. | es |
dc.subject | VIDEOJUEGOS - EDUCACION | es |
dc.subject | TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION - ENSEÑANZA | es |
dc.subject | COMPETENCIAS INFORMACIONALES | es |
dc.title | Serie N° 51: Los Videojuegos y el desarrollo de competencias de información. | es |
dc.type | Article | es |